close
連續2日 down 到不行,,,,,
有人說不要太早下結論...
盲嘅都睇得出 la ,簽票會都帶成日超...make sense  D 都估到la....
有人說有又怎樣,沒有又怎樣?重點不是外貌,而是他這個人
重點是外貌的話,一開始再唔會迷佢 la ...on 9 ....
有人說身為歌迷的這樣不信任敬騰...令他差點發火!!
宜家唔係信唔信嘅問題...
我對住自己係唔會講大話...
我確實係好傷心...
根本冇呢個需要...
你嘅靚係發自裏面....
我諗唔明點解你會咁做
我想我同人介紹你果陣.係好proud of you,我唔想你俾人笑,俾人講,唔想你變成MJ ar~
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Lee Sissy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()