close
呢2個weeks心情本身好差,日日俾客媽差...早兩日又同第二個location嘅同事發生爭執,雖然知道自己係明明冇錯,亦都唔係自已撩人先,但最終發展成激烈口角....都要怪自己EQ不足...所以心情滑落至谷底...!好彩琴日收到呢半年嚟最好嘅消息~~ 我可以調番去又一城 LA....我會好好珍惜同俾心機做嘢架....
藉此,我會送一首歌俾Yami~~ 如果你也聽說...!出嚟做嘢之後好難識到朋友,個個都鐘意講大話...必要時我都會金象獎影后上身嚟保護自已...但妳為人低調有EQ有用腦又囗密...我知妳幫我同K講我好大壓力...無言感激!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Lee Sissy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()