close

[對於別人的指控,若不能一笑置之,心中感到難過卻選擇沉默,是代表心中有鬼,還是一開始就認為別人不相信自己和不會講道理就懶得出聲?不「平」則嗚,要是對於事情發生後不能平伏,何不清楚說出來,讓別人知道自己想法。當然不一定可以改變別人,但若是誤會,起碼可以避免互相猜忌,令事情惡化。世事難分對錯,人有情緒起伏,但希望事情過總會雨過天清,皆大歡喜。珍惜身邊所有,關係,可以是可一不可再]

呢一大段唔知你寫边個~睇完心諗:係咪又話緊我...如果唔係我係第2個....咁你maybe同人相處嘅方式真係有d問題.....

就假設你係講緊我先啦~~~

[對於別人的指控,若不能一笑置之,心中感到難過卻選擇沉默,是代表心中有鬼]←←證明你想法有幾主覲!!!

[心中感到難過卻選擇沉默]是因為信心已動搖~彼此已缺乏信任.....

[認為別人不相信自己和不會講道理就懶得出聲]要睇對边个....屬於信任圈外的閒人真係睬佢都傻

但若果係我認可嘅真心朋友,一定會講....但需要時間....

巳經唔係以前o靚妹...我李C敏方式嘅不「平」則鳴住往會因火遮眼而講左d收唔返嘅傷害性說話~~

如果係果4個8婆我會喪爆出嚟~因為我有信心關係修補得番~

但我同你喺呢短短幾日嘅相處已將我哋之前幾年所建立嘅信任打破哂~~

我覺得你唔信我....我傷心....我亦唔敢再去信你~~

[清楚說出來,讓別人知道自己想法,若是誤會,起碼可以避免互相猜忌,令事情惡化]←唔可以話你錯,但想法好天真,

其實你下一句已好矛盾咁講出我嘅答案~

[世事難分對錯,人有情緒起伏]

[希望事情過總會雨過天清,皆大歡喜] 如想中六合彩咁僥倖嘅心態~

首先,你要認真問自己有冇做到[珍惜身邊所有].....

我唔係話我冇錯....我最錯係年紀越嚟越大....越來越唔想自己有受傷害嘅機會出現~~

亦即係越嚟越唔識俾機會人......慢慢步入[關係,已是可一不可再]的階段了........

男兒有淚不輕彈....所以我接收到你難過的訊息.......那些事亦如浮雲過......

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lee Sissy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()