激乸死我.....話哂我琴晚搞个 HTML自訂欄位搞到成5 am先去sleep...
點知喺youtube copy左落嚟原來冇人睇到....唔緊要...学Ady 姐話齋遇強越強!
最終我盲摸摸貢去soapbox 度又俾我撞啱 wor...
平時我个人3mins熱度,BUT今次会咁堅持係因為...
我覺得成首歌聽落已經令我成身起雞皮....
點知睇完佢个mtv再咬哂D歌詞之後真係馬尿都標埋出嚟...
成个feel 返到去以前咁...種感覺好無奈....成個人好blue...
好認同一段關係出現問題其實双方都有責任...
唔好一味沉溺喺受害者呢个角色度...因為妳有份令到個結局咁寫....
所以做人一定要学識掉得番轉嚟諗...郁D就發火唔識體貼人,好難怪人哋会變心...
arrow
arrow
    全站熱搜

    Lee Sissy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()